Wednesday, February 18, 2009

ce am mai facut eu...

mami zice ca mananc
ca un porc...
cred ca doar rade de mine. am varsat eu o data castronul cu ciorba pe jos,
dar asta nu inseamna nimic.
mai ales daca ma alint pe urma, gata ...



la bunica la ploiesti mi-a placut sa trag de pantalonii ei pusi la uscat. apoi am plect cu ei.. cred totusi ca imi sunt mari...



la bunici la tulcea mi-a placut sa ma joc cu pisica...desi ea m-a zgariat la un momet dat. cred ca nu i-a placut sa o trag de coada.


m-am dus apoi iar la poiesti, la o petrecere. a facut prietena mea beatrice 1 an... si au tuns-o....
pe urma m-am dus la verisoara mea oana, care cred ca m-a placut foarte mult


cand am venit de acolo mami mi-a facut baie si s-a distrat putin pe seama mea


ne-am intors acasa iaaar.... am avut grija de finutul meu david intr-o zi... am mai cotrobait prin sufragerie.....


intr-o seara corina si ionut mi-au adus un joc cu martieni si eu am vrut sa mananc un martian....

cam atat deocamdata. nu e destul?



No comments: