Friday, April 10, 2009

o zi grea

azi nu am dormit deloc. nu stiu de ce. poate pentru ca mami mi-a pus de dimineata in lapte cereale cu cacao. a observat ea ca abia ma tin pe picioare de somn la ora 12 si nu mananc bine, asa ca s-a gandit sa ma ajute putin. probabil m-a ajutat mai mult decat trebuia, pentru ca abia la 5 jumate am adormit. si tati parea putin disperat... o fi si de la dinti? imi mai ies jos inca 2, dar doar unul a iesit din gingie, celalalt abia iese. poate de asta. oricum, am facut multa galagie, am si cazut cu capul de masa, ca atunci cand imi e somn cad din picioare si abia merg.... nu am patit nimic. oricum, nu ca atunci cand m-a dat tati cu capul de grinda cand m-a luat pe umeri. ca el e inalt si nu si-a dat seama cat de sus sunt. si la noi pe tavan sunt grinzi peste tot. si am avut o vanataie o saptamana aproape.....

acum dorm insa. diseara vreau baita, ca m-am iritat putin la fundulet.... nu stiu cand o sa mai adorm, probabil pe la 10. depinde cand ma trezesc....

No comments: