Wednesday, December 10, 2008

de sf nicolae

a fost acum cateva zile. nu am primit mare lucru, dar mami mi-a promis cadouri de craciu. de fapt zice ca nu stie ce sa imi mai ia, ca deocamdata am tot ce imi trebuie. ieri mi-a luat un snur special pt suzete, pt ca le pierd, le arunc si ea nu le mai gaseste si se enerveaza, asa ca acum am una legata de hainute. e si asta o jucarie, dar nu prea ajung la ea.
aseara am facut baita si m-am ridicat in picoare si acolo. insa am alunecat inapoi in fund, ca apa aia are un sapun in ea. la imbracat tot nu am stat, ca nu imi place sa am hainute pe mine. am inceput chiar sa ma trezesc dimineata fara pantaloni, sau ziua in patut, daca ma tot ridic in picioare, calc si pe pantaloni, care pana la urma aluneca de pe mine de tot si raman in pampers si sosete...
ieri am fost cu mami in carfur si m-am plimbat cu carutul de cumparaturi. am stat in picioare si m-am tinut de margine. mami s-a gandit ca poate ma pune in carut din ala cu masinuta, daca m-am facut asa baiat mare... am inceput chiar sa beau singur lapticul. mami ma schimba si imi pune biberonul in gura, si eu il tin singur cu manutele si beau, dar numai culcat pe spate. ca daca stau in fund nu ajunge laptele la gura, nu stiu de ce, mami zice ca nu stiu sa ridic de biberon... nu inteleg ce vrea sa zica, dar aflu eu mai tarziu...

No comments: