Sunday, January 11, 2009

in 2009

am acum 10 luni fara cateva zile. am 2 dintisori jos, iesiti de craciun. sunt destul de sigur pe picioare, si nu imi mai place sa stau in carut sau in scaunul autot, eu vreau sa merg. mami inca ma tine de manuta, dar eu incerc sa ma smulg si sa plec singur. mami nu ma lasa inca, pentru ca imediat cad in fundulet. ma tin binisor cateodata, dar nu pasesc singur. acum a imprumutat de la cineva un ham ( e roz, ca e de la o fetita, dar a promis ca imi ia unul de alta culoare) si mai merg asa, ca un catel, ma tine ea si eu pasesc. e destul de bine cu hamul, ca pot sa stau cu mainile departe de corp, cu degetele intinse si sa strig aaaaaaa! cand merg. e foarte distractiv. acum asta e strigatul meu preferat.
mai nou dansez, cand mami imi canda do-do-do, da-da-da-da! eu dansez, ca imi place vocea ei, asa crede ea. asa ca incepe ea: cu-cu-cu-ca-ca-ca-ca! bu-bu-bu-ba-ba-ba-ba! mu-mu-mu-ma-ma-ma-ma! primele 2 refrene le zic si eu, dar ma-ma inca nu zic. decat cand plang. atunci strig si ma-ma!

No comments: