Monday, December 29, 2008

ma joc

asta fac toata ziua. dar sa va povestesc despre programul meu:
1. ma trezesc la 7 si ceva. mami imi da sa mananc pe la 8. pana atunci nu imi e foame, ma joc putin, ma pune mami pe jos.
2. ma joc pana pe la 10, cand mi se face somnic si mami ma culca putin. uneori programul difera, si dupa ce mananc la 8 mi se face somn imediat si ma culc la 8 si ceva si ma mai trezesc la 10 jumate. daca ma culc la 10 ma trezesc la 12.
3. oricum, la 12 mananc de pranz. de obicei ciorbica, pe care mami acum nu o mai paseaza, doar o piseaza putin cu furculita. si mananc tot.
4. pe la 2 mi se face somn si dorm pana la 4 si ceva, cand vin bunicii de la servici. atunci ma trezesc, sa mai stea si ei cu mine.
5. la 5 mananc iar, mar sau iaurt cu biscuiti sfaramati. lui mami ii place acum sa imi lase in iaurt bucati mai mari de biscuite sa se inmoaie...
6. apoi iar ma joc. in unele zile mai dorm putin de la 6 la 7, dar de obicei nu, prefer sa ma joc.
7. pe la 8 fac baie, dar la 2 zile, mananc, si pe la 9 ma culc. de obicei adorm repede...

cum ma joc eu:
1. am o capsuna-pian, cu clape si diverse capete de animale care canta
2. in sfarsit a pus mami baterii la ciocanul cantator de la unchiul florin, care canta cand il misc, nu trebuie sa apas pe nici un buton.
3. am niste mingiute de cauciuc, pe care imi place sa le arunc si sa fug dupa ele sa le prind.
4. am premergator care canta si face si el in toate felurile, nu tace deloc.
5. am ceva de lemn, zice mami ca e o curea de masaj, dar mie imi place s-o rod.
6. imi place sa chitai tare de tot si sa alerg prin camera in 4 labe si sa fuga mami dupa mine, care fuge tare incet, niciodata nu ma prinde....
7. imi place sa merg prin camera in picioare si sa ma tin de pat si de biblioteca, sa descopar tot ce e pe acolo, sa deschid usile si sa trag de acolo hainele.... sa ma urc in tarc singur, ca mami mi-a deschis pe la un capat si ma urc si cobor singur de acolo...
8. imi place sa ma ridic in picioare pe usi si sa bat cu palmele in ele si sa strig pana vine cineva la mine...
9. imi place sa scot pampersii din punga lor si sa ii imprastii prin toata camera...
10. si cel mai mult imi place cand mami strange dupa mine, eu sa le scot din nou, si cand ea crede ca a terminat de strans sa fie toate la locul lor prin camera...

...si imi place, cand se uita mami la mine, sa zambesc la ea si sa rad cu gura pana la urechi. am obesevat eu ca uneori cand fac asta mami vine la mine si imi face ceva tare placut.... ma gadila sau ma pupa sau ma musca de burtica..

si mi-a placut bradul... m-a dus buni la el si am incercat sa vorbesc cu el si strigam la el pe limba mea si el nu zicea nimic.... eu am tot strigat si am vorbit cu el, dar el nu mi-a raspuns... poate la anul....

No comments: