Friday, December 5, 2008

of, netul asta

eram sigur-sigur ca am scris pe blog, si mami isi aducea aminte la fel, dar netul asta numai probleme ne face. acum o sa scriu tot ce am mai facut eu, sa citeasca si bunica de la tulcea, ca ii e dor de mine. si mie imi e dor de ea, asa ca sa ii spun si ei ce copil cuminte sunt eu. mami m-a dus la bunica de aici la birou, si toata lumea a venit sa ma vada si au zis ca sunt tare simpati si cuminte. cred ca sunt, daca toata lumea zice asa...si mami e de acord, dar zice ca sunt mai cuminte cand ma intalnesc cu lume noua. acasa ma mai cearta, zice ca nu sunt asa cuminte, mai ales cand nu vreau sa dorm. imi e somn, ma frec la ochi tare de tot, si mami ma pune in patut cu paturica. dar eu in 10 secunde sunt in picioare pe marginea tarcului si rad spre ea. rade si ea cu mine de cateva ori, dar mie imi place si fac asta de 7-8 ori, pana ma culc de tot. si mami se cam supara pe mine pana la urma. si atunci zice ca nu ma vad toti aia care spun ca sunt cuminte! dar eu zic ca sunt cuminte totusi. mananc bine, desi nu prea imi place ca mami a inceput sa imi dea mancarea bucatele, sa iau eu cu mana din farfurie... ma distrez eu putin, dar ce-i mult strica. pana la urma tot o mai marunteste cu furculita. nu mai vrea sa o paseze cu mixerul, desi era mai usor de mancat asa. zice ca trebuie sa incep sa mestec. nu am nimic impotriva, dar nu asa de des.
azi am mancat niste bucatele de pere din compot, tare bune. a zis mami ca imi da fructe desert dupa masa de pranz. acum cateva zile am prins ceva bun de mancare de la mami, cand nu era ea atenta. o bucatica de... ciocolata, parca i-au zis ele. nu am apucat s-o mananc pe toata ca m-au vazut si mi-au lata-o si au ascuns-o. nu am mai gasit-o, desi am cautat o vreme foarte concentrat. mi s-a parut ca o vad pe cutie, dar era doar o poza....
altceva... nu mai imi plac ratustele la baita, am descoperit un nou joc. plescai cu palma in apa si apa suna atat de frumos si sare in toate partile si se face balta langa cadita si mami e si ea uda din cap pana in picioare. nu cred ca s-a suparat prea tare, desi nu se astepta sa faca si ea baie odata cu mine.
cam atat. poze noi nu am, pana nu descopera mami o modalitate sa le scoata din aparat.
pana atunci, la revedere!

No comments: