Thursday, December 25, 2008

primul meu craciun...

acum dorm, ca pe vremuri, adica mult. deja dorm de 2 ore jumate.
am primit aseara cadouri... bunica mi-a luat o masinuta, mami a cam ras de ea ca e roz.... matusica sabina mi-a luat un costumas gros, de iarna... mami mi-a luat niste carticele cu butoane care canta... totul foarte interesant.
in rest, cresc, merg prin camera si trag de tot ce gasesc, trantesc veioze, ceasuri...trag cu mare placere de cartile bunicii... toate lumea e incantata de mine, spun ca sunt vesel si sanatos. intamplari noi nu prea am...aa, cred ca imi ies 2 dintisori jos, ca mami zice ca i-a simtit cand a bagat un deget sa scoata ceva... poate de asta am si plans mai mult ca de obicei, zice ea ca am fost mai marait...
acum, urmeaza si altii...inca vreo 20 si ceva, nu stiu sigur exact....

No comments: