Monday, December 15, 2008

loc de joaca

mami si bunicii mi-au facut mai mult loc de joaca. au rearanjat mobila, au pus mocheta noua pe jos, au scos tot ce era in plus in camera, si acum eu am mult loc de joaca. mami e incantata ca ma poate lasa pe jos, ca la mine in camera la constanta. mi-a instalat din nou si tarcul, asa ca noaptea dorm in patut si ziua in tarc. si ma pot ridica peste tot, si merg pe marginea patului de colo-colo.
acum dorm in camera mica, pentru ca bunicul a adus niste oameni care au lucrat pe la calorifere si au facut galagie, si mami m-a dus dincolo sa dorm.
aseara iar am facut baie, si mami mi-a dat cu ceai de pelin pe la fundulet, ca zicea ea ca facusem multe bubite. eu nu le-am vazut, dar daca a zis ea... o cred. nu ma dor, dar probabil ca trebuie vindecate, ca sa am fundulet frumos, zice mami. si asa am impresia ca sunt tare frumos, dupa cum spune toata lumea, dar mai ales mami. chiar se mira ieri cum de a facut ea asa un copil frumos ca mine...
afara e zapada, dar mami nu ma scoate, nu ca ar fi foarte frig, ca banuiesc ca m-ar imbraca bine, dar ea este foarte racita. toata ziua isi sufla nasul, si o doare capul si ii e frig chiar daca in casa e foarte cald. si nu vrea sa iasa.... o inteleg. cu toate ca mai tarziu am auzit-o ca trebuie sa mergem la cumparaturi, ca nu mai are laptic pentru mine, si pampersi, si cereale, si fructe si stie ea ce mai trebuie. aa, zicea ca trebuie sa ia un gel pentru dintisori, ca bunica zicea ca imi ies 2 dinti sus. caninii sau incisivii. mami s-a cam mirat, s-a uitat si ea dar nu a vazut nimic. ea stia ca intai ies dintii de jos. dar, dupa cum zice ea mereu, eu sunt un copil special ...
sa vad cum rezolva cu pozele din aparat, ca m-am saturat doar sa scriu, trebuie sa mai pun cate o poza frumoasa cu mine pt tati si pt bunicii de la tulcea.
gata pt azi. sa vedem ce chestii noi mai fac pana maine.

No comments: