Tuesday, June 2, 2009

crize

mami m-a rugat s-o las sa scrie si ea pe blogul meu:

copilul meu face crize.... adica urla cand vrea ceva si nu primeste. si in plus, se arunca pe jos. exact de ce ma temeam. am auzit ca e normal la varsta lor, dar cand face asta in parc... parca nu mai e normal. nu poti aplica palmuta in parc, cu toate ca educatie se face oriunde si oricand, dupa unii. insa nici palmuta nu e educatie. dar atunci, cum potolesti copilul? am incercat vorbit calm, explicat frumos: nu e voie, tu ai jucaria ta, aia e jucaria copilului... sau, gata, plecam de aici, mergem acasa sa mancam si sa facem nani... de unde.... ce sa inteleaga un copil de 1 an si 2 luni? el stie doar ca vrea! si nu i se da. si nu intelege de ce. el nu stie sa se abtina, sa astepte, sa amane... el stie doar sa planga... si nervii mei cedeaza pana la urma...

victor, mami, trebuie sa schimbam foaia...

No comments: