Monday, June 8, 2009

la mancare...

mami a hotarat ca bunicul meu (tatal ei) are gura aurita. se pare ca i-a tot urat, cand era ea mica, sa aiba un copil asa cum era ea. partial, ea zice ca s-a adeverit. cel putin in privinta mancarii...
pana la 1 an si cam o luna am mancat tot ce imi dadea ea. chiar se mira ca nu fac mofturi la nimic. apoi... m-am schimbat. nu imi mai place nimic. sunt mofturos la mancare, asa cum era si ea.
azi mi-a facut la pranz si omleta, si macaroane cu branza.... ciorba nu mai mananc demuuuult) iar eu am luat de 3 ori din omleta si atat. si s-a chinuit sa o faca in tigaie ca pe clatita, si cu cascaval si cu rosii... nu am vrut. asa ca m-am culcat fara sa mananc.
la 5 cand m-am trezit am mancat creier pane. asta mi-a placut mai mult, am macat vreo 3 bucati. tati a stat langa mine si s-a mirat cum mananc eu cu fuculita, cum o infig in bucatile de mancare si apoi bag in gura. oricum, erau moi. nu stiu daca am mancat de foame sau ca erau bune. mami a zis ca imi mai da si maine.
in schimb beau apa. si compot. diluat, desigur. imi e tare sete mereu. normal ca ma mai si joc, ca imi place cum curge apa din biberon pe gresie si apoi pot sa plescai cu mainile in ea...

No comments: