Wednesday, November 19, 2008

netul asta...

de doua ori am scris azi, si netul nu a vrut sa imi publice articolul. mai incerc si acum, dar nu stiu cata rabdare am sa reiau tot...
ce am facut eu ieri... am mancat ceva foarte bun facut de mami, dar nu stiu ce. vad ca imi face mancarica din ce in ce mai buna....
apoi m-am dat in leagan, m-au vizitat matusa sabina si unchiul ciprian....
mami m-a pus mereu in premergator si tare imi place, ca ma pot misca in voie, si am invatat chiar sa ma deplasez in ce directie vreau... stau un picioare din ce in ce mai bine, in el, si mami zice ca de craciun o sa merg singurel... nu prea cred, dar o sa incerc...
bunica mi-a arata o chestie rosie care canta foarte tare si da dintr-un clopotel... cica un mos craciun, ce-o mai fi si ala... nu prea mi-a placut.
seara am facut baita... si mami mi-a facu poze doar in pampers, cand ma jucam cu sticluta de vigantol, care imi place tare mult. si mi-a mai luat acum un tub de ulei de masaj, tare bun si el. in cadita ma joc cu ratustele, am una mare si 3 mici. cele mici au fost foarte interesante pana acum, mai ales ca una din aia imi intra cu totul in gura. acum incerc s-o bag in gura si pe aia mare, dar nu prea intra. incep cu ciocul....
mami e foarte incantata de mine ca incerc tot timpul sa ma ridic in picioare. cand ea sta in pat intinsa si scrie la laptop, eu stau pe langa ea, ma joc si eu, pe urma incerc ca ma urc pe spatele ei, si ma ridic in picioare, dar ma tin bine de ea... e tare mandra de mine....
cam atat pentru azi. maine oare ce o sa mai facem?

No comments: