Monday, November 17, 2008

primul meu post

buna ziua

eu sunt victor si acesta este blogul meu. cineva zicea ca mami are prea mult timp liber. dar eu am vrut sa am si eu blogul meu, unde sa scriu pentru tati, in primul rand.
tati e plecat peste mari si tari, si se intoarce abia peste 6 luni. pana atunci eu voi face multe lucruri noi, si aici o sa ii spun lui ce fac in fiecare zi.
in primul rand imi este foarte dor de tati. am vazut ca si lui mami ii e dor de el, asa ca incerc sa fiu cat mai cuminte, ca sa nu o supar si mai mult.

acum mami ar vrea sa dorm, nu stiu de ce. eu prefer sa ma joc cu jucaria mea preferata, un portofel mare si rosu, cu un fermoar, in care mami precis a pus ceva, dar nu stiu cum sa intru sa vad ce. o sa ma fac mai mare si invat eu sa deschid si fermoare....sincer, imi e cam somn, dar imi place sa ma uit la mami cum scrie la laptop si sa plang sa ii atrag atentia. ea stie sa ma culce pe spate si sa imi dea paturica verde sa imi mangai fata cu ea, ca sa adorm mai usor, dar acum eu ma ridic in fund si mai vorbesc putin cu portofelul. cel mai bine ar fi daca nu mi-as pierde mereu suzeta....cred ca pana la urma as adormi. simt eu ca mami ar vrea sa mearga sa faca ceva cu o chestie subtire si alba, din care iese fum cand o duce la gura...dar nu pleaca pana nu adorm eu. nu stiu de ce si-a schimbat obiceiul. inainte, la noi acasa, ma lasa singur in camere si adormeam singur. aici, la bunici, cand ma lasa singur in camera, mi se facea frica si plangeam, si mami venea sa ma linisteasca. dar acum m-am obisnuit si aici, cu bunicii care m-ar lua in brate mereu, dar vad cum mami se uita dezaprobator, si nu stiu de ce. nici eu nici bunicii. ca doar si mie imi place, si lor? de ce sa nu ma ia in brate? nu o inteleg deloc pe mami asta..

cam ata pentru azi. mi se face tare somn....

No comments: