Tuesday, November 18, 2008

o zi obisnuita

mami a fost tare suparata azi ca nu i-a mers netul. s-a tot chinuit, a asteptat... abia acum are semnal.



despre mine azi... am mancat bine, dupa program. am dormit de vreo 3 ori, tot dupa program. am fost cuminte in general. stiu ca mami se teme sa ma laude ca sunt cuminte, ca nu cumva sa ma razgandesc eu si sa nu mai fiu. dar nu cred ca voi face asa ceva, ca atunci si mami ar fi nervoasa si nu s-ar mai juca cu mine atat.



aseara am facut baita si mami s-a gandit sa ma mai pozeze si dezbracat, adica doar in pampers. iar eu am fost foarte fericit cand mi-a dat sticluta de vigantol sa ma joc cu ea. imi place tare mult eticheta de pe ea, si am mancat toate etichetele de pe sticlutele de pana acum.



azi mami m-a pus iar in premergator, si tare imi place, ca ma pot misca in voie. am reusit chiar sa merg si cu fata, nu numai in spate, ca racul.


m-am dat si in leagan astazi, dar nu am poze, poate imi face mami maine. si m-au vizitat si unchiul ciprian si matusa sabina, si el m-a tinut in brate o vreme, pe urma a zis ca sunt greu... eu cred ca nu este el puternic...



bunica mi-a aratat azi o chestie ciudata, rosie, care canta foarte tare si dadea dintr-un clopotel. cica un mos craciun, ce-o fi aia. nu prea mi-a placut.





mami imi face poze mereu. mie imi place, recunosc, mai ales ca sunt si tare fotogenic.



cam atat pentru azi, noapte buna.

No comments: